Vill ha

Idag har jag jobbat sedan var jag till willys en sväng
tänkte att jag ska prova baka bröd imon så jag
köpte lite solrosfrön, pumpakärnor och sånt gott :)
Det enda jag glömde var mjölk, typiskt mej!

Sen var jag till stallet, ridhuset var fortfarande stängt
pga av all snö så de vart inge ridning. Får se hur det ser ut imon
skulle vara stäng fram till lunch minst.

Jag är shopping sugen är inne i nån perid där jag vill ha ALLT
häst grejor, inredning, gardiner, nytt badrum, nya kläder, en ny bil,
ny plattång, ny hårfärg, tavlor...
Kanske får åka och fönster shoppa var länge sedan jag köpte nått riktigt
fint eller bra att ha. Skulle verkligen behöva ett fleecetäcke till Pärlan
då hon har ett som är för litet och ett som är förstort??

Är det nå fel att ha en häst som är lagom ;)

Nu ska jag nog ta och kissa Gösten och sen lägga mig och läsa ut min
bok som är spännande!!

förresten en ny tvättmaskin skulle inte sitta fel!!!
Våran är TRASIIIG!! Han har hållt på krånglat ett tag men nu är det
bara kattskit han vill inte göra nått jag ber han om!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0