Måla,riva tapet??

Red till ridhuset i morse gick hyffsat att rida. Fortfarande fin i

galoppen :)

Nu är jag rastlös, kom hem och såg att katterna lyckats klösa bort en bit av

tapeten i hallen och jag vart sååå sugen på att fortsätta dra tapet.

Men jag måste nog sansa mig annars blir nog Micke tokig när han kommer

hem om jag har dragit tapet i hallen :P Men iallfall så funderar jag på hur

jag vill ha det?? får inte upp nå bilder på hallen nu vet inte varför blogg.se inte

sammarbetar.

 

Antingen behålla bröstpanelen i grå och måla resten i nån nyans av vitt/beige.

Eller måla panelen vit och resten ljusolivgrön? Men då är frågan det är röda dörrar?

Måla dom vit eller låta dom vara för en gång i tiden har nån stackare åder målat dörrarna.

Heter det så tro??

Eller kanske måla panelen i en mörkare grå som är samma som ena sidan på vardagsrumms dörren som synd i från hallen.

Det är inte lätt att leta färg!!

Nä jag måste nog göra nått innan jag börjar riva tapet!!!

 

Iallfall i inlägget sist så är det Moa på bilden som står på den gigantiska snöhögen i deras hage!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0