Idag har jag jobbat och jäklar vad

0-20650ce19dc0406cc5eeda1a80f1996b.png

Kolla varifrån!

Idag har jag jobbat och jäklar vad snö de kommit fy! Igår red jag Pärlan på morgonen de gick bra hon var ovanligt lugn :) men ändå pigg och trevlig :) sen red jag Vargen på eftermiddagen och krävde lite mer av honom vi travade i min takt och försökte ha honom på bettet hela tiden och mycket av saktningar och ökningar. Gick rätt bra han tyckte de var kul. Nästa steg är att lära honom ledande tygeltag och flytta för skänkel så kanske formen kommer också. I dag startade Vargen i Gävle och kom fyra gick i ledning hela vägen men han la inte i hög växeln på upploppet. Nu ligger jag och Gösta på soffan och myser. micke är nere i Tyskland och kollar på nå maskiner. Imon blir det rida på morgonen hoppas att ridhuset är öppet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0