Jul bilder!

Då var julen över för iår!
Fina klappar och mycket godis!!

Mysig dag på jobbet på julafton vi var bara 5 st som jobbade!
Bytte julklappar gjorde vi :)
Sen hem och halva tjocka släkten väntade på mat
och julklappar!
Hoppas att alla vart nöjda!

Idag hade vi ganska mycket att göra på jobbet bara 2 st som
jobbar när det är helg. Till lunch fick pensionärerna
lutfisk och sedan gjorde vi janson hela dagen som dom fick
till kvällsmat!

Nu har svärföräldrarna, mina föräldrar och Danne och Anna
varit här och ätit upp rester, vart mycket mat kvar så Grisen
han får skrovmål några dagar till :)

Nu ska jag snart ta en lång varm dusch och krypa ner till kojs!

Imon skulle de tydligen bli värsta snö ovädret :/ hoppas man tar sig hem från jobbet!!






Granen syns knappt för ALLA julklappar det stod Nattis på dom flesta ;)
Morbröderna+ Sandra med på bild också!



Lite julmat!



Min bästaste morfar!!



Mina fina föräldrar! Ser ut som en allvarlig disskution??




Lite mer fin gäster! Och kolla Micke i SKJORTA, FIN SKJORTA! De ni!!

Tomten och Inday (Första året hon vågar hälsa på tomten)
Hon tyckte tomten hade samma ögon som mamma Madde, men det
tror jag väl inte??





Fin julklapp!!

 

Vinäger, Olja, Salt, Peppar + sallads skål!
Sååå fiina!






Bästa julklappen!! Vinterridstövlar, måndag morgon åker jag till
Ryttarstugan och hoppas att de finns nå vinterridstövlar som
passar! Gud kanske man kan njuta lite mer av ridningen i vinter!!



Signe vart helt tokig i en av mina julklappar! Fårskinns sulor
hon har sprungit och gömt den ena så jag hittar den inte!!


Finaste Sigge trött efter allt julfrämmande :)



Finaste Stella också trött efter allt julfrämmande!



Gösta älskade sin nya julklapp!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0