Sjuker!

Full rulle!
I morse tog jag med en tur på Frippe
provade en annan dressyr sadel en Prestige Leonardo
men ja, skönare än min Hippos.
Måste prova nått mer, jag vill ha en känsla
som säger "aha det är så här en dressyrsadel ska vara"
undra vart jag hittar den sadeln???

Frippe var duktig fick till och med till några fina slutor :)
På vägen hem var han fjolig och flög åt sidan för några postlådor??
som han faktisgt går förbi 2 ggr varje gång vi rider ;) haha!

Sen hem och byta om och förbi stallet igen med hö och julgodis
till Frippe och hans flickvänner!

Och vidare till Sandviken. Tydligen så när det är jul då
ändras reglerna i trafiken högerregel va är de? Utfarts regel?
De är gasen i botten som gäller. Hur människor kan vara!

Jag är fortfarande tok sjuk ligger i sängen nu och ska försöka sova
ska ju upp och jobba imon!!
Sen kommer det nog hit ca 17-18 st som ska käka massa mat och godis
och så klart Julklappar :)

Och om det är nån som vill köpa en sistaminuten julklapp till mig
så:



Jag vill ha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0