Önskelista

Det var bara en tidsfråg när den kommer, NU kommer den
min föskylning, precis när det passar som bäst
innan jul då det är lungt och skönt, eller inte!
Jävla förkylning! Knapra Ipren och göra så gott man kan!!

Idag har jag jobbat, rätt segt med feber i kroppen!
Sen skynda hem och sen till stallet sista dressyr täningen.
Första halvlek gick kalas och Frippe var fin och duktig!
men sen, vart han tossig, nojjig och knäpp! Lite överskotts energi!!
Dom hade barbacka höjdhoppning på andra sidan så dom lät lite
men det SKA han klara av! Sista halvlek fick jag mest försöka få honom att
lugna ner sig, det gick tillslutt och jag jobbade honom i skritten.


Imon ska jag försöka hinna med lite julbestyr!!

Iallfall här kommer min önskelista i år!!


1. Ett måste om vintararna ska fortsätta Mounten Horse Rimfrost
vinter ridstövel!





2. En dressyr sadel som passa både MEJ och Frippe, tack!



3. En bil som tar mej överallt, även på vintern! I mprse fick jag ta fart 5 gånger innan jag kom av gården hemma!



4. Eget stall + ridhus

 




5. En Border Collie valp som kan bli min arbetskompis i framtiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0