Helg!

Ja då har den här helgen gått!
Vad har jag gjort då? Skottat snö och skottat lite snö
och tagit undan lite snö!!
Fy tusan vad snö, hur mycket finns det egentligen??

Micke är iallfall glad, så han får tjäna lite pengar :)

Igår fick grisen ett riktigt skråvmål med mat, jag rensade
kylskåpet för att få plats med all julmat som mamma kom hit med!
Kan fick ost,sallad, bröd och massa gott! Han lämnade dock salladen!!
Bortskämd gris!!

Bakat jul godis har jag också gjort, grymt gott 3 olika sorter vart det!

Ingen ridning i helgen, hells vill man bara gå och göma sig under duntäcket!!
Frippe fick iallfall en påse med morötter och äpplen idag, så han överlever nog
ändå :)

Måndag och nya tag imon!! Sista dressyrträningen för iår!
Men det blir nån träning på "jullovet".

Katterna verkar ha blivit innekatter dom vägrar gå ut! Försökte slänga ut
Sigge härom dagen men han vände i luften och var inne i soffan igen innan
jag hann stänga dörren ;)


Jag och Micke var upp till hans farmor och farfar och skottade av deras gård idag
så vi fick kaffe och lussebulle :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0