REA

Åh vad min häst var bra idag och jag med :)
Det är så roligt när det går bra, man blir glad
och Pärlan var glad :)
Hoppet kanske inte är ute för mig som ryttare :)

Sedan åkte jag och Linnea till ryttar stugan,
hittade ett par ridbyxor på rea för 200 kr!! De ni
hel skodda och inte fula, kan det bli bättre? (obs inget aprill skämt)
Ska dock ha ett par till eftersom jag fick pressentkort på
valfria helskodda ridbyxor därifrån.
Men hittade inget med "wow" känsla!

Köpte även en ryktborste så nu jäklar ska Pärlan blänka.
Glömde dock att köpa en skrapa haha får hem till Årsunda och leta!

Sedan gick vi runt lite i valbo och på Ikea! Köpte tavelhyllor
på Ikea som jag ska måla svart och hänga ovanför sängen med lite kort på!

Men nu ska jag kolla på tv! Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0