Bowling

Det blir lite dåligt med uppdaterande här, känns som
det får vänta när vädret är så fint, förutom idag då!

Idag red vi på morgonen, gick bra.
Pärlan har fått gått utan täcke nu, så hon är väldigt skitig ;)
men snart kommer värmen så att hon kan få sig en schamponering!

Igår var vi och bowlade efter jobbet, med jobbet! Lite av tackning
för en som ska gå i pension och en som har bytt jobb :)
Det var trevligt och kommun bjöd på taco buffé efter.
Det gick lite sämre att bowla, fy! Började med höger handen
men slutade med att jag använde vänstern de gick mycket bättre.
Huvudsaken var iallfall att jag slog mamma med poäng :)

Nu har jag nyss varit på en cykeltur med Gösta, måste
verkligen leta på en cykelpump det är lite tungtrampat
när det är så dåligt med luft :P

Nu ska jag koka lite kaffe och kolla på halv åtta hos mig
sedan blir det nog tv resten av kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0