R.I.P

Dator blogg igen.

Idag har jag jobbat hela dagen. Sen åkte jag runt för lite shopping.
De vart gardiner till vardags rummet, skarvsladdar, glödlampor och mat.
skulle ha haft mattor, men antingen är dom fula eller så kostar dom typ tusen kr.
Det trådlösa internet har börjat funka iallafall.

Hände en trist sak idag. när jag kom från Sandviken var Mickes bror här
och sa att kalven var hängig.  Så jag gick och kollade, ropade lilla Killen
som jag alltid gör han reagerade lite, sen drog han sitt sista andetag.
Fy tusan för djur, speciellt små unga djur. Man hjälper dom och gullar och
gosar och matar, också död de??? Känndes lite hopplöst han var hängig de första dagarna
men hade blivit pigg och börja rest sig själv och svepte hela nappflaskan med mat på
en gång. Trodde verkligen att det "kritiska" var över eftersom han blivit så pass mycket piggare.
Han måste har haft nå "invärtes" fel.
R.I.P Lilla Killen :'(

Micke har åkt och jobbat natt, så jag är ensam med katterna och hunden.
Lite läskigt i detta enorma hus.
För er som inte hängt med så har jag flyttat hem till Micke i Åshammar, Mickes föäldrar
har flyttat till sitt nya hus som dom har renoverat under nästan ett år.
Så nu är det två pers och lite djur i de här stora huset :P
vi bor bara på nedevåningen. så nu sitter jag i dator rumet vid datorn :)
Kanske visar lite bilder sen. Har inte fått ordning på allt, men så gott som.

Sen får vi renovera efter ekonomin :) Men drömma kan man
har mitt badrum i huvudet^^ vitt helkaklat med en sånn där dusch med ångbastu, radio,
tropiskt regn och massage och massa finnesser :P
Sen en jacucci nere i källaren.
Har målat om sovrummet iallafall, där behövdes det mest.
Ska inhandla lite grejor på väggarna bara så är det klart.

Nu ska jag äta lite chips och sen gosa ner mig i sängen med min bästa bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0