just nu är jag arg! Telia är helt

6b235218d30ffde2873131f25d48bafb.png

Kolla varifrån!

just nu är jag arg! Telia är helt blåst. Har nu väntat över tre veckor på internet,tv och telefon och ska få vänta över en vecka till ska det vara så jävla svårt att trycka på en knapp jävel och skicka ett jävla modem. Blir tokig gånger hundra. Har tagit hem Essme så lilla stella får en kompis iallafall, men Essme gillar inte stella. Men hon gillar att jag matar henne med kittekatts mjukmats påsar :) just nu väntar jag på att johanna ska sluta jobba så ska vi ta en sväng till ikea.
Regnar gör de också. Nått possitivt är att de är gratis mms idag. Så jag kanske Bloggar igen sen :) nä nu ska jag åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0