Grattis till mig som fyllde år i g

0-6487b0e4749f5330d37544884ac109a4.png

Kolla varifrån!

Grattis till mig som fyllde år i går :) nu får jag gå på systemet också! Av mina päron fick jag presentkort på ett par ridstövlar, äntligen mina nuvarande är 7 år, så de behövdes. Sen fick jag en ljusstake och blommor av svärföräldrarna och Mickes syskon :) på lördag blir det kalas, alla är välkomna :) sovplatser finns det gott om! Igår målade jag hela sovrummet också, ska måla en gång till i mon sen är det nog klart.
Idag har jag jobbat sen hem till Årsunda och red Värsting de gick bra, han vart liv rädd för en vattenpöl som han sparkade en sten i, haha. Nä nu ska jag sova. På bilden är det ett gäng stora föl :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0