Dator blogg



Ja i dag blir det dator bloggning :)
Var ledig i dag, telia skulle ringa på morgonen och komma och
koppla in bredbandet men halv ett hade dom inte ringt än och då är väl morgonen
över, tycker iallafall jag?
Så då åkte jag till Valbo för att köpa en tv, stod på Elgiganten och hade bestämt mig,
just fan en 42" är ganska stor, undra om den går in i bilen.
Var ut och mätte den var på cm att den skulle gå in så jag vågade inte chansa.
Så jag åkte hem fixade bredbandet, det trådlösa funkar inte pratade med telia i en
halvtimme utan att få fart på det, så det skulle komma nån och kolla på tisdag.
Så nu är det tönt varning med en nätverkskabel som gäller fram tills dess.
Men beställde en tv den på bilden, den var till och med rätt snygg med lite rött
på passar perfect till mina vinrödagardiner som jag ska köpa till vardagsrummet :)

Efter det åkte jag till Årsunda och stallet red Pärlan med Sandra och Sune
har två grann tjejer i stallet som kommer och hjälper oss jätte intresserade är dom
vilket är jätte kul när dom verkligen tar till sig det man säger till dom :)
Ena tjejen har lärt sig tränsa och tränsets delar på två gånger :)
Perfect då kan jag och Sandra snacka lite skit medans dom pysslar om hästarna :)

Efter stallet han jag precis ut med hundarna i skogen innan det vart mörkt.
Mina päron är på trav kryssning så jag tar hand om hundar och hästar.
Så imon är det bara att hoppa upp ur sängen kvart över 5 för en morgon promenad
haha känner mig taggad, eller inte ;)

En till rolig sak Värsting kom trea igår när han startade :D Duktig pålle!
Tur att han har bra tränare (harkel, menar mig själv )

Nä nu ska ajg åka till stallet och ge pållarna kvällsmat och sen kolla på Grey´s :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0