Ved och bilder

Nu var de ett tag sedan.
Ifredags var det jobb sen fredagsmyys med Sara, Lappen,Micke och Emil.
De vart godmat, chikago och godis :)

Lördag vart det ridning av min väldigt pigga 22 åriga häst som var livrädd
för lite gräs osv. Tänkte att om vi galopperar kanske hon lugnar ner sig lite.
Haha skit smart drag Nattis. Vi galopperade på stället länge och väl
innan jag fick ner henne i trav igen och hon vart ännu tokigare :)
Tok häst, fast det var väl mycket att solen var framme och det inte regnade.
På fm var jag och Sara ut i skogen med hundarna och plockade
jätte mycket höst kantareller.
På kvällen vart det lördags mys med tacos och kort spel :) men Sara,Lapp och Micke.

Idag har vi varit väldigt flitiga förs en rejäl sovmorgon, sen har jag Sara och Lappen
fyllt upp hela källaren med fint staplad ved, så nu har vi ved åtmistonde fram till
januari inne :) Sköönt!! Efter det drack vi glögg och åt upp resterna från tacos.
Glögg och tacos passade perfect ihop :)
Nu tänkte jag inte göra så mycket mer idag tror jag, slänga i en tvättmaskin på sin höjd :)



Tur att min Göst är snäll så att Sigge får tugga lite på honom :)









Mys på hög nivå!



Växtligheter i 300 liter



Lappen är riktigt huslig av sig ;)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Så gulliga bilder.på Göstoch katten. Kram

2009-11-22 @ 19:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0