Stallplats!

Ja idag har jag jobbat hela dagen likaså i går.
Efter jobbet åkte jag och kolla på en ev stallplats i Kungsgården.
Funderar och funderar.
5 minuter från ridhuset och 10 minuter hemifrån mig.
Jag slipper sitta och åka till Årsunda vilket tar en timme fram och tillbaka.
Jag kan alltså rida efter jobbet när det är så nära ridhuset.
Nybyggt stall det har inte ens hunnit flyttat in hästar.
Med tre boxar = lungt inte mycket folk osv.

Jag binder iofs upp mig mer eftersom jag istort sett måste
dit varje dag och mocka och göra mat.
Men det är det värt!
Eftersom det inte finns nån stans att rida nu hemma i Årsunda
och jag inte kan ställa av min häst eftersom hon snart blir 23 år gammal.

Nä det får nog bli så över vintern åtminstonde!

Ikväll blir det tv kväll :) och imon jobb.

På lördag drar HELA familjen till Stockholm och horse show!
Ska bli kul det var inte igår man var på "familje semester"
när man är uppbunden med hästar och hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0