Kingsland

Trevligt väder vi har i dag! NÄ!
Måste i vilket fall hem och rida lite på
min gammel tant eftersom hon var så tokig i
lördags.
Önskar ett ridhus eller åtminstonde en upplyst ridbana.
Då skulle det vara lätt.
Psyk tränade lite med Pärlan förra veckan och gå på asflaten själv.
Men jag har inte riktigt tålamod. Hon går mer bakåt än framåt
Å andra sidan är hon inte riktigt rädd för nått heller utan hon
har nog bara bestämt sig för att hon absolut inte ska gå ifrån gården
själv!

Undra om jag ska ha min nya väldigt dyra ridjacka på mig idag,
tänkte vänta tills snön kom, dumt att skita ner den eftersom
det är en dunjacka och inte så lätt att tvätta.
En Kingsland är det, jag tänker iallfall på Kingston som är
börjes billigaste märke haha! Men en sån är det inte.
Fast jag har en mörkgrön!

Såg på hemsidan att det tydligen hade varit rea när jag köpte min
för den hade kostat 3990 kr!! Förstå vad pengar för en ridjacka???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0