Kattungsbus

Ja igår åkte jag, mamma, morbröderna och kusin till Mormors grav
och tände ljus och la ditt ett fint hjärta av mossa.
Sen åkte vi hem till morfar och fick godmat och fika :)

Sen åkte jag och Gösta hem och fikade igen med Micke och Emil.
Och lite tv titt.

Idag: har jag slängt ut båda mina små kattungar, visade dom kattluckan
ska försöka lära dom att gå ut och in där, för den ligger längst i från vägen.
Men nu är dom inne igen Sigge vart jätte trött och Stella tvättar sina
tassar som en tok :)
Gösta vart först lite upprörd när katterna var ute :)

Medans har jag damsugit och torkat alla golv.
 Nu ska jag fortsätta att elda och ta en dusch
sen vidare till Årsunda och rida Pärlan
sen kommer Niki och rider på Moa igen.
Ska prova lämna Vilda ensam inne medans.

Lite bilder på kissarna utomhus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0