Kaffe!!!

Sovmorgon i dag skönt :)
Nu har jag druckit mitt morgon kaffe, eller håller på
kanske måste ha en kopp till :)
Dagen igår slutade utan mer missöden.
Vi hyrde andra Johan falk filmen också kom Emil hit.

Tänkte jag ska läsa litei min försäkringspapper kanske
bagageluckan och lyserna går på försäkringen?
Ska ju ändå byta vindruta så de kanske går på samma självrisk?
Om man nu kan hitta en ny bagagelucka med samma färg.

Nu tänkte jag ta med mig tvättkorgen ner i källaren och tvätta lite.
Och stapla lite ved så att vi kan ta in lite mer ved, går åt en
jäkla massa ved nu när man måste elda varje dag för att
inte ha 13 grader innomhus.
Sen har jag ett akvarium som måste rengöras och städa lite.

Snövädret har gått över i regn så nu blir det härligt kladdigt ute.

Nä nu måste jag göra nått om det sla bli nått gjort i dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0