kaffe paus på statoil uppsala kl f

78164e7a9f8124878ba2e2d3c77ba0ac.png

Kolla varifrån!

kaffe paus på statoil uppsala kl fem i morse var jag och mamma i stallet och släppte ut hästarna och fixade klart stallet så att häst vakten slipper mocka. Lämnade Gösta hos mickes bror och Anna igår kväll hoppas att han uppför sig :) ska bli kul att se lite hästar och ridhästar istället för trav för en gångs skull :) hoppas på att kanske hitta lite fina häst prylar som får följa med hem! Nu ska jag försöka dricka lite hett kaffe! Kanske återkommer med en globen bild.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas att de är bra!!! Ska bänka mig vid teven jag med...

2009-11-28 @ 16:23:46
URL: http://emmavarga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0