jippie snö. eller inte!!

Jahaaa......

Igår var det jobb och möte, sen åkte jag och Mami till Owes
och jag fick mina köksgardiner som jag fick när jag fyllde men som
aldrig kom från Jotex :) Gissa om domv ar fiiiiina :)
Jag och svärmor ska sy dom i helgen kommer bli såå fiint.
Sen har jag bara 72408922 till fönster som ska ha gardiner!!

Idag har jag jobbat sen åkte jag och handla lite på willys.
Sen gick jag och hämtade Gösta hos svärmor.
Han hade varit på rymmen i dag så han fick vara där med sina flickor :)
skulle ha nya grindar som man kan stänga ordentligt då dom som sitter här
är skrot färdiga för länge sen :)
Sen skjussade jag Micke för att hämta traktorn på Lantmanna
vi åkte in och hälsade på kossorna som Micke brukar mjölka, så söta kalvar.

Lite läskigt att köra i snöstormen när man inte vet hur halt det är.
Ska fixa en hink eller nått med sand och ställa i bagage luckan så man
får lite mer grapp iallafall, eftersom jag är så bra och har en bakhjulsdriven bil :)
Som det går att sladda med ^^

Har nyss varit ute med Gösta på en prommis i snöstormen. Har ca 5 cm nu uscha.
Nått prossitivt är att alla löven "bara" försvinner så jag slipper kratta :)

Nu ska vi se om det är nå bra på tv ochg dricka lite the.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0