Fredag den trettonde

Jaha dagen började bra eller INTE!
Börjar dagen med att backa ut bilen från carporten (som alla andra dagar)
MEN ett stort MEN nån (inga namn) har parkerat en stor traktor med en
stor plog på, på ett helt nytt ställe där den inte brukar stå. Jag kan ju säga
att det tog stopp och jag har värdens största jack i bagageluckan och lite
trasiga lampor.
Nån som vill köpa jätte fin New holland stor som tusan går fint inte alls så gammal.
Högsta bud vi börjar på 100 KR!

Jaja tänkte jag och åkte vidare han precis slå på hel lyse då sticker de ut två rådjur
på vägen dom klarade sig.
Precis när man får börja åka 70 och man gasar lite två till rådjur, tvärnit men dom klarade sig.

Kommer iallafall till jobbet. Väl där säger dom att det är fredag den 13onde, hmm inte
undra på tänkte jag. hade ingen aning om det.
Vart bort skickad från jobbet för att chefen hade bokat för mycket folk och det fattades
på Söderskolan så jag fick åka dit. Rätt trevligt snacka om lugna elever och lugn arbetsmiljö!

Springer in och handlar lite på vägen hem...
På väg hem, tror ni inte att det är en J*VLA idiot till cyklist som cyklar
rakt ut i vägen så jag får tvärnita igen!!! Slänger mej på tuten och blir så jävla arg!!!!
Borde fan vara körkort på cykel..
Tror jag använt mina bromsar lika mycket i dag som på en vecka i vanliga fall utan
dumma djur och domma cyklister!!!

Jaja nu ska jag nog inte gå ut nå mer idag!! Pannan exploderar väl nu när jag ska gå och tända
en brasa!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja du Nattis, det lät som en riktig otursdag. Men hoppas kvällen blir bättre:)Hoppas allt e bra för övrigt. Du får gärna kika in på min blogg om du vill:)

2009-11-13 @ 19:05:25
URL: http://fialiamfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0