Odrägliga tånåringar!

Idag har jag jobbat hela dagen, men det rullade på! Men fy för tonåringar
så odrägliga!
Efter jobbet gjorde jag en visit på körskolan, nu är det dags!!
Sen gick jag upp till stallet, Mamma tömmkörde Pärlan
hon var jätte duktig så fin. Ser helt perfect ut när hon
springer där. Måste lära mig jag med och tömmköra lite.
eller ja vist kan jag nått lärde man sig väl när man var hos
Anders Eriksson i en vecka :P Men det var ju över ett år sedan.
Jaja, Sen tränade jag Sandra och Värsting lite de tick springa
över bommar. Värsting var duktig, och Sandra med :)
Sen hoppade jag upp på Värsting och red lite i hagen,
men tusan vad konstigt det är att rida travare när man är van
med välskolat halvblod ^^ Men vi ska nog få fason på honom.
Han lärde sig flytta för vänster skänkel iallfall, ett steg i rätt rikting.
Höger skänkel blir nog ett tuffare jobb.

Efter stallet har jag bakat Leilas kladdkaksmuffins som jag och Sandra
ska äta i stallet imon, för imon blir det målning och grejjning i stallet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0