Värsting Värsting

Idag: Vaknade alledes för sent. Gick upp till stallet
strax före tolv, Sen kom Sandra vi mockade och fixade
och skrittade en sväng, blåsigt och snö.
Sedan fick hästarna komma in, ganska tidigt pg.a vädret.
Strax före tre rullade vi i väg med Västing där bak :)

Mot Gävle, vi fick stå i ett ute stall, burr.
Värsting var jätte duktig och klarade kvaler galant :)
Han sänkte till och med sin rekordtid :) han fick tiden 18,9 i sitt kval.
Så det blir en riktigt värsting den där Värsting :)
 Kom hem strax efter åtta, så 8 timmar spenderades ute idag :) Känns
att kroppen är trött, gösta ligger och drömmer brevid mig i soffan nu
han skakar tänder, undra vad han drömmer då?
Hans klo har börjat vuxit ut i gen, så nu skippar vi bangade och kör med lite
rengöring varje dag istället, han blir så irriterad på bandaget.
Och det är ju kallt ute så det blir ju ingen bakterie odling :)

Imon kommer troligtvis mina firrar till Arken så jag och mami ska åka och hämta dom.
4 st röda dvärgciklider, skit läckra. Först ska jag och Sandra rida på förmiddagen.
På kvällen blir det hem till Micke, även att Lappen kommer imon :)



Hade inte kameran med mig, men här är en gammal bild på Värsting, Dock i motljus
men iallafall :) Knäppt: 7/10-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0