Lördag: Åkte ...

Lördag: Åkte jag och Sandra in till Valbo på förmiddagen, vi var även bort
på Brynäs zoo och Valbo ridsport :)
Sen gick vi lite på köpis köpte byxer till mamma och
lite grejor till min "räk skål"
Och lite nya växter till akvariumet.
Sen gick vi på Ikea och köpte en hylla till stallet och en lampa.
Väl hemma var vi trött och orkade inte rida, fy på oss!
Istället förbreddes det för fest
och vi rullade in mot sandviken runt 7 tiden var hos Sandras
trevliga vän Håkan där vi spelade Rockband och drack öl.
Jag var helt värdelös på att spela de där spelet ^^
Jag och kordinations förmåga är inte bästa kompisar :)
Sen åkte vi till Kungsgården till nå ställe runt ett tiden kom värdens snällaste
Micke och hämtade mig :)

Söndag: Vaknade äckligt bakis hemma hos Micke Frukost fick bli vatten+Ipren och en halv banan.
Sen kom värdens bästa mamma och hämtade mig :) Låg på soffan heladagen och mådde inte toppen.
Var skit arg på mig själv, det är inte värt att förstöra en hel dag för lite öl!!!!
Speciellt inte när dagen var så jäääkla fiin! Usch och fy!!!

Måndag: 06.45 ringer telefonen, det var mami jag lära åka och jobba, vilket inte gjorde mig nått :)
Jobbade hela dagen låång gjorde 240 matlådor sen skar jag 240 cotronklyftor och la i små lådor
som pensionärerna ska få imon till fisken.
Väl hemma slängde jag på mig ridkläderna och traskade till stallet. Jag och Sandra
skrittade en sväng, banan hemma var skiit dålig, så efter 30 min hoppade vi av våra Pållar
och har lite psyk träning och gick ut till vägen en sväng, eftersom båda hästarna har blivit
helt knäpp när man rider ut, nu måste vi lära dom igen när det inte går att rida hemma..
Efter staller gick jag hem och åt lite mat, chili corn carne :) smask..
Sen tog jag och Gösten en halvlång promenad sköönt!!
Och nu har jag precis duschat och ska nog bara kolla datorn och sen lägga mig och läsa och sova!



Gösta har hittat ny favorit plats hemma hos Micke :)
(Varning mobilbild)



Sandra spelar Rockbands trummor :)
(Varning mobilbild)



Min lilla räkskål, dock utan vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0