Spaghetti!

Igår: (Tisdag) Drack kaffe med Mickes mamma hela fm :) Sen släpade jag ut
Izzy och Gösta på en långpromenad. Vi gick till Pizzan i Åshammar,
där träffade vi Lina som gick med oss en sväng :) Sen tog vi skogs vägen hem.
Stannade och kolla lite på Charlie (våran gamla häst) fick en liten tår i ögat, miss him!!!
Väl hemma hade vi varit ute i 2 timmar så kroppen var spaghetti :) Och hundar och Nattis var
dyngsur :)
Sen kom Lina och vi kollade på en Beck film :) Trevligt inte umgåts med den lilla flickan på länge :)

Sen var vi ute och åkte, Jag och lappen körde Kangoo (bil) och Micke körde
traktor före. Jag körde fast i värdens brantaste backe :P Så Lappen fick ta över då ^^

Idag: har inte hänt så mycket snart dags för kaffe kopp nr 3 :) Sen tar nog jag och Zassa en promenad
upp i skogen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0