Sockerkaka

Dagen idag: Klev upp runt åtta åt lite frulle, och kollade på datorn, sen kom Micke
hem runt tio och åt frukost, han hade varit iväg och mjölkat kossor allaedess för
tidigt på morgonen :)
Sen hände de inte så mycket, bakade en sockerkaka och fikade på FM.
Sen åkte jag och Gösta hem på två bussen.
Fick vänta en timme i Sandviken så vi gick till Johannas
jobb och pratade lite.
Gösta vart helt tokig när han hörde johannas röst och höll på
riva stället innan hon vart klar med sin kund och kom och hälsade på oss :)

Sen gick vi och kollade lite på Arken köpte inget men pratade lite fiskar :)
Väl hemma bytta jag om och gick till stallet och red en sväng med Sandra
Sandra red på Värsting, gick jätte bra :) 
Sen gick vi hem och Sandra käkade lite med oss här hemma och sen
beundrade vi mina akvarium :)

Imon ska vi åka in till Valbo en sväng på FM jag och Sandra.
Sen blir det stallet och rida.

Nu tänkte jag ta och sova lite. Ska ta en sväng med min sötaste vovve i världen först! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0