Snooor!

Idag: Klev upp runt halv nio. Käka lite frulle
sen kom Micke hem efter mjölkning :)
Så Gefleortens får lite mjölk.
Vi drack lite kaffe och sen skjussade han mig till Sandviken
åkte med Far och Max hem.
Hemma kollade jag runt och rotade lite i mina akvarium :)
Sen byta om och gå upp till stallet Sandra kom också
upp och hjälpte till och dona :)
Väl inne med pållar och mat i krubborna satte vi oss
ute i snöstormen och snackade lite skit.
Så vi vart genomfrysna så vi hoppade över ridningen. Fy
Sjuk börjar jag bli känner mig som ett slakt
med täppt näsa och inge ork, det är den där jävla snön..

Imon är det Göstas födelsedag hipphipphurra!!
Tyvär måste jag vara borta hela dagen men vi får fira på kvällen.
Ska upp och rida på morgonen, ska försöka väcka Sandra till liv också
så jag får sällskap :) Sen ska jag åka in till Sandviken
kolla lite på Arken och hoppas att det finns nått fint att köpa till
mitt lilla födelsedagsbarn.. tänkte göra lite hundtårta till Max oxh gösten på kvällen.
Sen är det kurs på jobbet fram till halv fem!!

jaja nu ska jag gå och lägga mig och läsa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0