snoooooorr!!!!

Idag: har jag gjort matlådor HELA dagen. Blir väl en 460 st ungefär :P
det tar en hel dag, spreciellt alla specialare alltså dom som inte äter
fisk,lök,kål,bönor,rotfrukter,laktor,gluten vegetarianer och dom utan tänder. det tar tid och planering.
Och eftersom jag bara får jobba till 15.00 nu för tiden fick jag lämna min arbetskolega med all
städning, känndes inte kul! Men men vad ska man göra!! Komun är snåål!
skänker 50 miljoner till nån jävla arena men drar ner på ALLT annat! Gahhh!!!
Fortfarande tokförskyld..
jaja åkte hem och bytte om och sen upp till stallet, banan var kletig så
det blidde bara en skritt i dag, lite skänkelvikning iallafall också gick Pärlis
faktisgt i stadig form i skritten, toppen!!
Sen Psyktränade vi hästarna och gick en bit efter vägen och lät dom kolla på alla "läskiga" grejor.

väl hemma planterade jag lite växter som jag hade fått på posten :)
Sen har jag inte gjort så mycket ätit lite fooood!
Tråktråk på tv:n är det. Blir ngo en tidig kväller.

Imon är det Gävle och fiskprat och zooshopping som gäller med Tiger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0