Plantering

Idag: Har det hänt en del.
Jag och Gösta gick upp till stallet vid tio och mockade och grejja
sen kom Sandr aoch vi fixade klart stallet sen red vi, och min häst
var båda dum och duktig, i början gick hon jätte fint gjorde skänkelvikningar
som en skänkelvikningsexpert :) Sen när vi galopperade en vända vart hon
helt tokig och gick i galopp piaff och jag kunde inte göra mycket, drog jag i
tyglarna böjde hon bara in halsen, använda jag skänklarna så tänkte hon stegra
vad tusan gör man i en sånn situiation?? ^^ Aja när hon höll på så där så
fick hon jobba riktigt sen och gå riktigt snäva skänkelvikninga, halter och backa.
Jäkla tant :P
Efter ridturen tog vi en promenad med Värsting(häst) och Gösta. värsting
gick gnaga lite på en busskur och gräva i bervlådor lite mental träning :)
Väl hemma hade jag vari i stallet i 5 timmar :) men det var ju underbart väder.
Så jag planterade mina frön :) Och planterade om min jukkapalm.
Sen städade jag lite och städade mitt 300L akvarium och planterade om min
cambomba. Den hade till och med fått lite skott som jag stoppade ner i 100 liters :)

Nu är det snart Gray´s och sängen! Jobb imon!



Plantering bla Skogs smultron :)



tomatkärnor på torkning som sen ska planteras



Lortig blir man :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0