Män som hatar kvinnor

Igår: Badade Izzy och Sazza på fm, sen åkte vi in till sandviken och handlade.
Och då ringde Sara och frågade om jag ville följa med på bio, så jag åkte in
till Gävle och gick på bio med Sara,Ewe och Emelie :) Vi såg
Män som hatar kvinnor bra film med trevligt sällskap, tack flickor :)
Sen kom Micke och Lappen och hämtade mig i Kungsgården.
Dom  var tydligen sugen på semlor, så vi åkte in till Maxi men dom hade inte
semlor så vi köpte massa bullar och grejor istället. tokiga karlar :)
Sen hem och sova.

Idag: Har jag vaknat käkat frulle också har jag bortat Izzy och Zassa så nu ser dom helt exeplariska ut
mjuk aoch lena och luktar mumma :)
Tänkte åka hem idag och pyssla om mina akvarium och hästar.

Hörs sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0