KALLLAAASS!!!

Idag: Klev upp strax efter åtta, käka lite frulle och pussade på min
Födelsedags Gösta.
Sen gick jag upp till stallet och red, till och med Sandra var vaken :)
Blåste som tuuuuuusan man fick hålla hårt i manen för att inte blåsa av :)
Det possitiva med halv kasst väder är att min lilla Pärla går i form hela tiden
Så hon hade dreggel i hela huvudet när vi kom tillbaka då dregglet blåste upp
och fastnade :)
Sen skynda jag hem och duscha sen kom Marcus och jag åkte med till Sandviken.
Gick på stan en sväng, eller på Arken rättare sagt,
köpte lite växter och pressent till Gösta :)
Sen traskade jag till jobbet på kurs..
Lärde mig inget haha och då har inte jag resturangutbildning ^^
Jag ska tvätta händerna när jag kissat också ska maten vara över 72 grader
för det vet ju inte en vanlig människa??? jaja fick ju betalt iallafall + en kopp kaffe ^^

Sen hem och ge gösta sin pressent och det var en leksaks älg och det är redan
hans favorit leksak :)
Nu tänkte jag mata lite fisk och lägga mig och läsa tjaaooo!!



Bakelser. Grund = Friskis hundmat Dekoration= Röktskinka, smachos och hund choklad "ljusen" pressat hund ben



Hallåå!!! nu då skynda vi vill HAAA!!!!


Göstas nya pressent Älg!



Jag fick också ett paket! Fast jag fick betala själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0