KAlkoooon

Igår: Onsdag. Jobbade jag på fm gjorde jag matlådor till pensisarna
efter lunch skar (skärde?) jag kalkon tills jag slutade
blev väl ca 40-50 kg??
Efter jobbet lös solen och energin i kroppen ville ut,
Japp en cykeltur med Göst, hämtade cykeln ur garaget..
Sen gick jag in för att sätta på Gösta sin cykelsele, haha visst tjena!
Gösta har blivit för stor, eller så har selen krympt? ;) haha
Visserligen köpte jag selen när han var ett men iallafall.
Så nu måste jag inhandla en ny cykelsele till Gösten, den här selen var
perfect och kom såklart från JOKKE som allt annat perfect :)
Väl på cykeln med hunden i handen började vi hojja,
-Fan va tungt det går tänkte jag.. Jaja skit samma växla ner lite..
Sen kom jag på att det var dåligt med luft i båda däcken, men det lutade lite nedför
så de var lungt, men efter sol kommer regn, alltså på hemvägen lutade det
uppför ^^ Så de vart jäkligt jobbigt!
Efter cykelturen städade jag två akvarium och fixade lite i det tredje samtidigt
tvättade jag lite kläder..
Sen var våren inte slut utan jag lagade pasta sallad, smaskens!!
Satte mig vid datorn, men hade fortfarande massa energi i kroppen :)
Så jag sms Sandra så vi tog en lång promenad, somnade ovaggat efter dusch och Grey´s :)

Idag: Jobb fortsatte och skar kalkon ca 30 kg till, och packade det till alla skolor.
Så nu jäklar om inte ungarna i sandvikens komun njuter av den dr jäkla kalkonen ^^
Efter jobbet kom Sandra och hämtade mig och vi begav oss mot Gävle, ingen av
oss hittade till travbanan (har väl bara varit där 200grr) Först var vi för snabba och
svängde in hagaström av farten ja hjärnsläpp!
Sen när vi höll på komma rätt missade vi avfarten och fick åka ända till Hagsta ca 3 mil omväg,
haha jäkla puckon.
Tillslut kom vi fram till travbanan iallfall :)
Värsting klarade kvalet men var inte helt på topp, så nu blir det lite omplanering i träning/skor/utrustning
för att få han helt på topp.
väl hemma från travet tog jag en promenad med hundarna.
Och nu ska jag sova!! NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0