Johanna :)

I Fredags åkte jag in till Gävle och mötte upp Tiger vi åkte
på hela gävleborgs alla zoon tror jag :)
Med hem kom 1 akvarium^^, två räkor(black crystal), och två algätare.
Efter akvariumshopping åkte vi hem till Tiger och åt mummsig mat :)

Lördag: Gick upp till stallet runt elva och red med Sandra. Pärlan gick
hur fint som helst, demostrerade lite skänkelvikningar/öppna/fram/bakdelsvändningar
för Sandra och Pärlan gick hur fint som hellst kännde mej hel nöjd när vi kom in :)
Pärlan ska få leka lite ridskolehäst med Sandra och lära henne lite dressys övningar
så hon kan lära Sune sen :)
Sen hem och duscha och Sandra kom förbi och hämtade mig och vi åkte till Sandviken
jag gick till Johanna och Sandr askulle på galejj :)
Jag och Johanna käka tacos sen gick vi och handla MASSA godis
så vi käka godis och kolla på film, mys mys :) Det var länge sen!
Sen kom Micke och hämtade mig och vi åkte hem, kollade på slutet av Robinsson
sen datorn och sängen.

Idag: har inte hänt så mycket vaknade runt nio då Micke kom hem, egentligen var ju kl bara åtta ^^
klev upp och käka lite frulle. Nu får vi se vad som händer.
Finns 4 hundar här som alltid är sugen på att göra nått så de blir nog nån skogspromenad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0