Ica Årsunda!!

Idag:
Åkte med bussen kl två från Micke (och de går bussar därifrån:)
Framme i Sandviken gick jag till "jobbet" och fikade lite och väntade
på Mami. Där bjöds det på citroncheescake , smarrigt värre!
Sen åkte vi hem lämna av Gösta och hämtade min lysramp och
åkte in till Arken och fick min nya ramp :) Så nu lyser akvariumet Yeeess!
Det var läskigt fint alltså, ska ner och knäppa lite kort så kommer det bilder :)

Hade även fått växter och växtgödning så nu ska jag blanda ihop gödningen :)
 Till mat lagade vi Fajitas smask och nu kaffe med icas kanelbullar smask.
Ica Årsunda gör sveriges godaste kanelbullar :)

Vi åkte ju inte till Sandviken igår jag, Micke och Lappen för pojkarna ville
ha semlor, men de hade dom inte på Maxi.
Men vet ni vad jag hittade i dag, semlor på Ica Årsunda!! hejja Årsunda! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0