Gösta

Inte hänt jätte mycket från sist.
Slö kollar lite på Wallander, Micke ligger och snarkar lite smått
i sängen. Ska vara vaken ett tag till vi ska in till Sandviken
för att hämta Mickes lilla syster Anna som är på partajj :)

På tisdag fyller Gösta år, 3 hela år. Tiden går så rackarns fort,
tyckte nyss han var liten valp och busig liten rackare.
Men nu är han ju vuxen, inte ens unghund.
Gösta är nog min bästa investering som jag har gjort
under hela mitt liv.
Visst mina två hästar betyder också oerhört mycket, men liksom
Gösta är jag tillsammans med 24/7 han är ju med i stallet med hästarna.
Han är mer som min andra hälft, medans hästarna mina är söta och en hobby.
Gösta är ingen hobby utan min liv.. Gud vad jag älskar den lilla krabaten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0