Gammelstall!

Idag: Hade jag en lugn kolla på tv/dator förmiddag, sköönt!! :)
Runt ett traskade jag och Gösten upp till stallet, jag mockade och
Gösta hjälpte till att "plocka upp" korvarna som hamnade på sidan :)
Sedan kom fadern upp till stallet och vi började rensa i
"gammel" stallet slängde en hel sopsäck med hästsaker som
var trasiga eller onödiga.
Gammel stallet ska byggas om och bli stall till Sune och Pärlan :)
Dom två gamlingarna ska få två gigantiska boxar där inne :)
Sen hem och duscha sen lagade jag mat lagade
pasta med baccon och ärtor , smask!
Man värmer ärtorna med grädde och ost och knapersteker baccon
sen rör man ihop allt och äts bäst med ketchup :)

dimman har nästan lagt sig helt i akvariumet nu efter sand bytet igår.

Imon blir det stallet rida med Sandra sen Gävle och kval med Värsting :)

Nu ska jag försöka kolla på Beck (försöka= tv:n håller på ger upp och stänger av sid varrannan minut
ungefär) vilket betyder att kanske även våran familj ska byta upp sig från tjocktv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0