Back on Track

Idag: Lördag, Vaknade runt halv åtta och kelv upp och koka kaffe och
matade hundar.. Micke drog i väg på nån jordbruks aktion, får se vad han kommer hem med
för skrot ^^
Sen åkte vi in till Gävle på K-ruta jag köpte ett plast växthus till mina fröer :)
Så nu jäklar ska jag plantera.
Sen vidare till Valbo gick in på hööks och shopade lite
köpte ett schabrak på rea 65 kr :) Och ett par fejk back on trak lindor.
Med fejk menas att man slipper linda utan man spänner bara fast med karborre,
helt perfect för min lilla Pärlan.
Hon går ju lindad fram med back on track varje natt men det blir jobbigt och omständigt
att linda alla 4 benen, så det får bli fejk ibak. 798 kr fattigare , men det är min gamel
tant värd, hon är ju trots allt gammal och behöver omvådnad om sina gamla ben :)

När vi kom hem tog jag ut Izzy på lite träning, men hon tyckte det var skit tråkigt
trots att jag hade godis :)
Sen tog jag ut Gösta han var duktig när vi tränade men tyckte inte om att gå i leran.
Ska ringa brukshundklubben nån dag och anmäla mig till en kurs,
tror att det blir tävlings lydnad, då Allmänlydnad känns lite blekt, eller onödigt.
Vill ju träna mer på fotfölje, platsliggning och apportering så då blir det
Tävlingslydnad :)
Nu har jag inget planerat får se vad som händer och fötter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0