Stek

Idag letade jag och Anna på poolen och satta ihop den,
dick vart det inge bad eftersom det tar lång tid att fylla upp den
med vatten, men i mon kanske :)
Sen stekte vi resten av dagen, nu har jag så där lagomt många olika
solbrännor ifrån olika bh/bikinisar men det blir nog fint till slut :P
Just nu känner jag mig som en brun räka, det bränner på ryggen
sen jag stekte i solen igår medans det blåste.

Sen på kvällningen åkte jag hem till Lina en sväng och vi
åkte vidare till Årsunda för att rida :) Hämtade ut min nya sadel också
den passade bra och var lagomt skön. Fast jag vart fattig hoppas
nån vill köpa min sadel snart så jag får lite pengar :)
Det gick så där att rida, de var nyslaget hö och massa nya jordhögar på
åkrarna så hästarna var töntiga, värsting vänder sig om och Pärlan
backar jäkla töntar :P Men snart är dom nog van vid de
farliga jordhögarna som äter hästar till kvällsmat ^^

Nu är jag i Åshammar igen, hittade först inte min hund när jag kommer hit
vart lite orolig, men sen när jag går upp så ligger han och väntar i sängen :)
Undra om han förstod att Micke jobbar natt och han får sova med matte i sängen ;)

Jobb i helgen.
Sen nästa vecka på torsdag ska jag och Pärlan på "dagläger" nere i Årsunda
först skulle det vara tömmkörning, sen dressyr och avslutas med markabete/hopp.
Hoppas det kommer gå bra. Skulle egentligen ha varit ner till banan innan hon har ju inte varit
där sen i höstas.
Också måste jag träna köra med hästfinkan så jag inte kör rakt åt pipan :)

Men nu ska jag sova så man kommer upp i tid imon, inte bra att vänja sig med att sova till nio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0