Kaffe

Ja nu var det så där länge sen igen.
Mina små bäbisar mår alledes utmärkt iallfall :)
Ska ta och knäppa nya kort på dom.
Igår trimmade jag gräs vid stallet vart jätte fint..
Sen åkjte jag och SAra in till valbo och fikade och kollade
på Hööks, köpte en sadelgjordstunnel som jag tänkte ha när
jag tränar bäbisarna att ha nått runt magen.
Vi köpte glass på Ikea och 2 liter jordgubbar :P smask.
Efter det var det hem och rida, min Pärlis har börjat skött sig igen :)
hoppas det håller i sig. Skulkle ha varit ner på ridbanan och ridit.

Behöver en sadel och en hästskötare till den 2 juli!!!! Nån
som har tråkigt den dagenf år gärna följa med mig :P

Nu ska jag åka till Ica och köpa kaffe har inte fått i mig nå kaffe idag
så jag har inte vaknat än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0