flytt

Igår: Flyttade Sune och Pärlan in i sitt nya stall :)
Pärlan vart tokigt uppröröd :P och var stressad, men det går nog över.
Sen åkte vi till Gävle och köpte en bil till mig :)
Så nu är jag ägare till en fin BMW dock en liten med liten motor
men om man ser det från ekonomisk synvinkel så
blir det bättre en liten 318 vart det.
Efter det var jag och Sandra ut och crusade lite till Åshammar och
hem till Sara i kungsgården. :)

Idag: Åkte jag och Sandra till Owes och köpte lite grejor till stallet
och sen vidare till Gävle köpte lite täckeshängare och så.
Och en bilsterio som jag han stoppa mp3:n i perfa :)
Nu sitter jag i Åshammar och funderar
vart Micke är. Han kommer väl snart kanske..

Nu ska jag gå och göra nått, men ni kanske får se
en bild på min Pärla när jag putsat upp den lite :)


Kommentarer
Postat av: Jossi

tagit körkort ?

2009-06-05 @ 14:22:13
URL: http://karinjosefinenordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0