Trasig bil :(

Igår gick min älskade bil sönder :'( vattnet bara forsar ut från kylaren.
Just nu står den på en "bil ramp" hemma hos Micke,
far min skulle komma och kolla ikväll om vi måste
ta den till verkstad. Hoppas det inte är nå dyrt skit som gått sönder.

Fick be Mickes mamma om hjälp imorse eftersom jag hade veterinär tid
med Gösta i Gävle, tur att hon är snäll och skjussade in mig :)
Gösten fick medicin mot noskvalster, tycker det är konstigt
eftersom han haft noskvalster en gång och då var han helt annorlunda
mot vad han är nu. Men men vet hittade inga andra fel så vi får väl hoppas
att det hjälper.

Nu har jag skruvat ihop mina sänglampor de vart jätte fint, men jag har inga glödlampor
måste köpa, men nu är jag ju strandsatt i Åshammar.
Får väl åka Mickes gammla volvo om jag måste men hellst inte :P läskig bil tycker jag.

Skulle ha varit hem och ridit, men struntar i det pga väder och ingen bil.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, håller på lite med Mickes dator ska instalera lite
virus pogram och fixa den lite.

Sen skulle jag ha varit iväg med min dator till min morbror, men han skulle ha semester om nån
vecka så jag får åka då :)

Kommentarer
Postat av: sara

neej men då kanske de var vatten jag hörde då när vi lyssnade vettu! faan va trist nu när plånkan är så liten ändå! :S

2009-07-10 @ 18:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0