svininfluensa

Som sagt, Päronen åkte ner till Falsterbo natten mellan torsdag och fredag.
Så på Fredag morgon var jag ute och gick med Max 05.15 ;)
Strongt gjort av mig, sen åkte jag till stallet och matade pållar
och vattnade tomater,gurkor och paprikor. Sen släppte jag ut hästarna
och vattnade fölen och räknade in alla föl och mammor
sen klockan halv sju stod jag utanför jobbet och väntade på
att nån skulle komma och öppna :)
jobbet gick bra var i diet köket där man lagar all special mat
så det gäller att ha hjärnan med sig, men kul var det att få lära sig massa nytt :)

Efter jobbet kom Sara och vi åkte hem till mig, sen åkte vi ner på strandbaden
för lite mat :) de var gott med lite food som man slapp laga själv :)
Sen var vi i stallet och fixade och grejja
efter det åkte vi till skogen med Max och plockade blåbär, när kl var typ strax före nio
kom vi på att macken stängde kl 9 så vi åker rally till macken
men inte tusan hade dom nå vaniljvisp som vi tänkte ha till blåbärspaj
så vi fick köpa en liten påse jordnötter för TRETTIO KRONO det är sjukt.
jaja sen kollade vi på Arn filmen den första..

Idag: Klev jag upp lite senare typ sju och åkte upp till hästarna, plockade även en
gurka där jag är gurk vakt, som jag och sara åt till frukost den var väldigt god :)
Sen har jag och Sara mest gjort inget, lagat lite mat osv.
Sen skjussade jag in henne till Sandviken för hon skulle jobba :)
När jag kom hem vilade jag lite och läste min bok.
Sedan har jag städat, rensat källaren, jag tänkte att tvättstugan skulle bli fin.
JAg har städat undan lite, men liksom vart gömmer man undan en tjck 19" data skärm
nån stans? ja jag vet inte.

Har nyss kommit från skogen med Max, nu ska jag åka upp till stallet
och mocka och plocka in kusarna, får se om jag orkar rida, beror på hur mycket insekter
det är.

förresten så har jag nog fått svininfluensan tok ont i halsen och kan inte prata.
Det var ju tur att jag kunde vissla annars hade Max rymmt i skogen för jag kunde inte ropa på honom ^^

nä nu ska jag dra, KATCHIIING!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0