spenat soppa. Ja i dag på jobbet f

22a3b18710d66fc1bbf8a5bd4442ef3b.png

Kolla varifrån!

spenat soppa. Ja i dag på jobbet fick jag göra kvälls maten. Min första egna soppa. Den vart god fast jag gillar inte spenat men vi får hoppas att pensionärerna gör de. 155 liter. De är inga matskedar salt vi pratar om då utan kilon. Sen åkte jag till stallet när jag slutade och red Värsting gick bra var massa broms så vi fick trava hela tiden så de rann svett av både mig och hästen när vi var klar. Tränade lite tölt haha han kunde tölta säkert tio meter i sträck. Kanske är nån islänning i stamtavlan. Nu är jag i åshammar ska ta en promenad med hundarna är hund vakt åt Mickes bror. Sen ska jag äta nått :) tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0