ska lägga mig i sängen och läsa si

660f70f4c30d9bb7edd852f68ec48e4a.png

Kolla varifrån!

ska lägga mig i sängen och läsa sista larsson :) har tvättat sängkläder i dag. Men visst har jag köpt fina sänglampor till nattduksborden? Ska åka hem till Årsunda på eftermiddagen Maria skulle komma och rida så jag tänkte ha lite ridlektion för henne på Pärlis. Då kanske ni får se en bild på Pärlan om hon sköter sig :) förresten imon får Sara nycklarna till hennes lägenhet så då ska vi skruva ikea möbler, haha. Där emellan ska jag med min dator till morbror och se om han kan fixa den lite. Man hinner gott och väl äta upp ett äpple innan datorn har startas, så ska det inte gå till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0