Lista

Länge sen, men iallfall.

Hänt sen sist (kortfattat)
* Första doppet, Störsjön,Strandbaden med Sandra
* Andra doppet samma dag i stensjön med Sara, Lina, Micke m.f
* Stor handlig på Ikea med Sara till Sara, farmors bil var proppfull
och då menar jag propp fulln är vi åkte hem
* Mina bäbisar växer och är hursötasomhellst
* Vi har 10 hästar i stallet för tillfället
* Jag har blivit delägare i ett företag (hästarna) 
* Jag har tagit in 5 ton hö (småbal) tur att mina morbröder hade med
sig en stark kompis som hjälpte till, för inte vet jag om mina morbröder är så starka HAHA!!!^^
* Letetat fläkt i hela länet, hittade en på Elgiganten, Valbo och de är den bästa
investeringen denna månad sover som ett ovaggat barn på nätterna :)
* Dagläger med Pärlan ett pass dressyr och ett bommar/hinder
* Träningsvärk efter daglägret efter 3 dagar ^^
* Dressyr tärning med Värsting 

Typ... Nu ska jag åka till Valbo och köpa olja och olje filter till bilen sen hem till Årsunda.
Är för tillfället i Åshammar. 

Lägger in två bilder också ett på mitt föl Moas Vilda och ett på mig och Pärlan
när vi körde ett dressyr pass på banan!



 


Kommentarer
Postat av: MORMOR

Fina bilder du lagt in Moas Vilda verkar stämma in Kram Mormor och morfar.

d.ä.

2009-07-09 @ 10:42:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26856
Postat av: sara

lätt bäst när vi var i valbo! XD

2009-07-10 @ 18:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0