kul väder

Jätte kul väder, verkligen. Men snart funkar förhoppningsvis min bil :)
Då skulle jag bli glad, för jag tycker så synd om min bil när den bara står där
och ser så lessen och trasig ut.
Men iallfall så sitter jag här och vill att nån jäkel ska köpa min sadel
för jag vill ha pengar för då ska jag köpa roliga saker, å andra sidan
skulle jag villa ha en annan sadel också, en svart allround eller en hopp.
Men jag har ju två sadlar till salu så jag ska nog få råd och köpa en ny SKÖN sadel!
Men vad jag mer ska köpa är:
* Ett par ridstövlar (mina är 8 år gammla och ska användas som vinter ridstövlar eftersom dom är lite för stora)
* Ett par ridbyxor
* Eskadorn skydd till Pärlis med fårlurv :)
* Lädergrimma till Pärlis

En till sak jag kommit på varför det inte finns, när man har sporrarna på ridstövlarna
så finns det ju gummi man sätter på själva sporren så det inte ska bli märken, men när
jag putrade mina ridstövlar sist och tog av sporrarna så hade det ju blivit värdens märke från
spännet på sporrarna, hur fint är det då på en skala?????  borde finnas nån lösning!

Min häst har vilat några dagar nu, så idag måste jag nog rida trots vädret men vem har dött av lite regn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0