Jobbb

Ja det är ju nån som läser min blogg, så jag kanske ska skriva lite :)

Imorse ringde chefen och fråga om jag kunde komma och jobba
och vad gör man inte för lite pengar :)
har hjälpt till i köket nästan hela dagen och packat lite varor till alla
boenden. Ska jobba hela veckan :)  Tur för mig att folk blir sjuka :)

När jag kom hem så käka vi lite mat, (är hos Micke) sen tog jag en skogspromenad
med min älskade vän Gösta. Vågar inte riktigt ha han lös överallt nu när
kossorna går här, är rädd att han ska sticka in i kohagen eftersom han gjort det en gång,
hoppas det går att träna bort, för kossor är inte snälla djur så där mot främmande varelser
speciellt inte när nästan alla 27 kosser har kalvar.
Men sen när vi gått förbi kossorna fick han springa lös han lyssnar till och med när han får upp
ett vilt spår i snoken nu för tiden :)
tänkte att så fort jag får pengar ska jag betala in medlemskap på brukshundsklubben
också ska jag träna en gångi veckan hade jag tänkte.

Verkar på hemsidan som att det inte är nå kurser nu, hade vela gått tävlingslydnad
eller agillity. Får ta det nästa sommar om det inte kommer nån kurs nu.

Nä undra vad jag ska hitta på nu.... Försöka sälja min sadel! Kan inte nån köpa den??

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för lite pepp :)

Nej inget jobb är nog kul, men det blir värre när man får skäll hela dagarna. Sitter ju i kundservice, så det är bara arga kunder som ringer in.

Kanske kommer förbi ngn gång å iaf säger hej. Vi tänkte vi skulle åka mot Gävle nån dag å ta ett varv på IKEA.

2009-07-13 @ 19:56:17
URL: http://emmavarga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0