Barnvakt

Ja då har vi varit barnvakt i nästan 24 timmar ^^
Kan säga att småbarn är söta och gulliga fast inte alla bara min kusin.
Men fy tusan vad trött jag vart när vi skjussat hemm lilla Kusin :)
Hundarna var också helt slut ^^
Vi har målat i målarboken, varit ute och lekt med Gösta, kollat på fiskar
och ätit godis :)
Min kusin pratar en del, ganska mycket!
Kanske ärvt det från mej?^^ Fick ALLTID skäll av alla dumma lärare som tyckte jag pratade
för mycket!!

Idag har min bil fått ännumer ompyssling oljebyte och nytt oljefilter :)

Sen kom Maria hit på kvällen, våran gamla granne och gammal medryttare på Rune (Black Runner)
Hon har fått en bebis och inte ridit på flera år, självklart lånar jag ut min Pärla till henne :)
Så jag fick hästen tränad utan att röra ett finger, nästan! Skönt ibland.

Nu är jag väldigt jätte trött, ska ta och borsta min dagg och lägga mig och läsa lite Stig Larsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0