Snööovääder!

Idag har jag: Vaknat sen gjorde jag inte så mycket.
Jag och mami fick åka och rädda papi vars bil gick sönder..
Sen åkte vi till stallet och fixade klart..
Sen åkte vi hem jag var ut och gick med Max en sväng sen tog jag
med Gösta till stallet och longerade Pärlan,
var meningen att jag skulle rida på förmiddagen men det var ju snö storm!!!
Stormen hade lugnat sig på eftermiddagen så då longerade jag lite innan det vart mörkt.
Pärlis var duktig hon sprang med höga ben lyft eftersom det var lite mycket snö :)
Hon fick galopera lite också. Sen pysslade jag om Majsan lite hon hade en stoooor
trollknut i manen som jag fick reda ut..
Sen traska vi hem igen också duschade jag..

Nu väntar jag på att travet ska sluta så jag får skjuss till Åshammar!!
TJAO!

Kommentarer
Postat av: sara

skönt med lite ledighet.. en själv har ju jobbat ute i detta stormväder.. tycker en aningens synd om mig själv faktiskt! XD du ska du med och fika i gävle på måndag?! du, jag, eve, stefan, sofie och issa!? kom igen SKIIIT my jue! ;)

2009-01-24 @ 21:28:52
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0