Rosa

I Torsdags, var jag ledig :) Så jag och Sandra träffades i stallet på förmiddagen
och red en sväng, banan var lite dålig, Pärlan ville inte trava utan hon bara galopera,
hoppas de brodde på underlaget och inte nå annat.
Sen gick jag hem och duschade också åkte jag in till Sandviken
Träffade Sara och vidare mot valbo :)
Vi käka kotlettrad på IKEA sen gickv i och shopade :P
Detta inhandlades:
* En hel prinsessdans utstyrsel till ,min kusin (Rosa munkjacka, rosa klänning med tyll, rosa dans
skor, rosa diadem, rosa hårspännen och halsband örhängen)
* Ett par mys byxor
* En gurrami hona + flytväxter
* Soda stream
* Örhängen

Fredag: Jobbade, sen åkte vi till min kusin på kalas, som fyllde 4 år :)
Grace (kusins mamma) hade lagat jätte god mat, vårullar och friterad kyckling :)
Sen hem och sova :)

Och idag (lördag) har jag bara vaknat och ätit frukost.
Planer: Gå ut och gå en sväng, Gå till stallet och rida, städa rummet och kanske akvarium!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0